Τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, μπορείτε είτε να τα παραλάβετε από το κατάστημά μας είτε να μας ζητήσετε να σας τα αποστείλουμε, πραγματοποιώντας την παραγγελία σας τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Σας κάνουμε γνωστό ότι η διαθεσιμότητα που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα μας, αφορά το απόθεμα των αποθηκών μας και όχι πάντοτε του φυσικού μας καταστήματος. Αν επιθυμείτε να προμηθευτείτε προϊόντα από το φυσικό μας κατάστημα της οδού Ελ. Βενιζέλου 51 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, παρακαλούμε να μας καλέσετε πρώτα τηλεφωνικά στον αριθμό 2310225747, για να βεβαιωθείτε για τη διαθεσιμότητά τους τη συγκεκριμένη στιγμή ή για να σας ενημερώσουμε για το πότε θα μπορέσετε να τα παραλάβετε.
Σε
περίπτωση αποστολής, η παράδοση των προϊόντων, όταν αυτά είναι σε επάρκεια,
γίνεται μετά από 1 έως 4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα παραγγελίας τους και εφ
όσον δεν εκκρεμεί η πληρωμή τους.
Η
αποστολή γίνεται με τους εξής τρόπους:
1.
Με συμβεβλημένη
με το κατάστημά μας κούριερ, σε οποιοδήποτε σημείο της Ελλάδας και για βάρος
δέματος έως
2.
Με μεταφορική
εταιρία, για δέματα βάρους άνω των
3.
Με ίδια μέσα: Για
παραγγελίες μεγάλων οργάνων γυμναστικής, εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης ή της
Αθήνας, αλλά και αρκετών άλλων μεγάλων πόλεων της Ελλάδας, η παράδοση μπορεί να
γίνει στο χώρο σας, χωρίς χρέωση μεταφορικών εξόδων. Σε κάθε περίπτωση πάντως,
θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά.
Για
να ενημερωθείτε σχετικά με την πληρωμή των προϊόντων κατά περίπτωση δείτε: «Τρόποι πληρωμής».
Καθυστέρηση
παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει πέραν των
προβλεπομένων ημερών παράδοσης, για τους εξής λόγους:
- Λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
- Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Πάντως σε κάθε περίπτωση, προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με την παραγγελία σας αν υπάρχει καθυστέρηση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.